Masz pytanie? (22) 209 89 25
Pościel przez Internet

Polityka zwrotu

Warunki zwrotu towarów jakościowych

Jeżeli jesteś niezadowolony z zakupionego towaru, to istnieje możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od dnia dostawy. 

Jeżeli chcesz zwrócić towar, to wypełnij niniejszy formularz (otwiera się w nowym oknie wyszukiwarki) i wskaż: numer zamówienia, kod towaru, nazwę, ilość. 

Można zwrócić nieużywany towar, nie prany, towar nie jest uszkodzony, który nie stracił handlowego wyglądu, jest wpełni skompletowany i posiada wszystkie oryginalne opakowania. Nieodpowiedni towar można przedstawić pod adresem: ul. Lasivės pr. 71A, LT 07189 Wilno. Po uzgodnieniu ze Sprzedawcą można dostarczyć za pomocą firmy kurierskiej. Dokonując zwrotu przez firmę kurierksą Nabywca powinien zapewnić bezpieczne zapakowanie towaru, aby oryginalne opakowanie i towar nie zostały uszkodzone podczas transportu. Dokonując zwrotu przez firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca - koszty zwrotu pokrywa Nabywca. Po otrzymaniu towaru ocenimy stan towaru i w ciągu 15 dni roboczych od daty otrzymania towaru zwrócimy wpłacone pieniądze. 

W ciągu 14 dniod daty dostarczenia towaru każdy towar można: 

1. Zamienić na inny lub inny rozmiar. 

2. Odzyskać wpłacone pieniądze za towar. 


Warunki zwrotu towarów niejakościowych

Jeżeli kupiłeś niejakościowy towar, towar uszkodzony lub otrzymałeś towar, któego nie zamawiałeś, to my musimy je wymienić. 

W celu wymiany towaru na adres poczty elektronicznej [email protected] przyślij wniosek, w którym należy wskazać numer zamówienia, kod towaru, nazwę, ilość, przyczynę zwrotu. W sprawie niejakościowych towarów można zwrócić się w ciągu 14 dni roboczych. 

Towary można przysłać na wskazany adres lub towar odbierzemy my. 

Zwracamy koszty zwrotu towarów. 

Towar niejakościowy możemy wymienić na inne towary jakościowe lub zwrócić zapłacone pieniądze. Zobowiązujemys się w ciągu 15 dni od dnia zwrotu towarów zwrócić wpłacone pieniądze. Jeżeli niejakościowy towar podlega wymianie, to należy wysłać w ciągu 5 dni roboczych.


Procedura przerwania zamówienia

Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie pocztą elektroniczną, którą wskazałeś. 

W celu przerwania procedury zamówienia poinformuj nas na adres e-mail: [email protected] lub pod numerem telefonu (22) 209 89 25.

Nie znalazłeś odpowiedniego kompletu pościeli?

Jeśli nie znalazłeś kompletu pościeli o odpowiednich rozmiarach, nasza szwaczka Marysia może Ci pomóc. Musisz jedynie wybrać odpowiedni materiał z naszej oferty oraz podać właściwe dla Ciebie rozmiary, kompletację i Marysia niezwłocznie uszyje poszewki specjalnie dla Ciebie!